Click to order
Ми використовуємо кукі, для покращення досвіду використання сайту

ДОГОВІР

публічної оферти про надання послуг з просування соціальних мереж



Натискаючи кнопку "Сплатити замовлення", Ви погоджуєтесь з такими положеннями:


SMM - АГЕНЦІЯ "elon-smm.com.ua" (надалі «Виконавець»), в особі ФОП Юдін К.С. з одного боку цим документом пропонує необмеженому колу фізичних осіб, надалі - Клієнт або Замовник, з іншої Сторони (надалі разом - Сторони) – акцептувати цю Публічну оферту.

Оферта є публічною і, згідно ст. 633 та ст. 641 ЦК України, її умови одинакові для всіх Клієнтів або Замовників. Беззастережне прийняття всіх умов даної Публічної оферти без будь-яких винятків і/або обмежень вважається акцептом даної Публічної оферти (далі Договору) Виконавцем і Замовником, а сам Договір автоматично вважається укладеним.

1. Терміни

1.1. Публічна оферта – пропозиція Виконавця (викладена на Сайті Виконавця), адресована необмеженому колу фізичних осіб відповідно до статті 641 Цивільного кодексу України укласти Договір про надання послуг на визначених умовах Договору

1.2. Договір – правочин, укладений у формі договору приєднання відповідно до ст. 634 Цивільного кодексу України проʼнадання послуг, умови якого встановлені Виконавцем, і який може бути укладено лише шляхом приєднання Замовника до запропонованого Договору в цілому.

1.3. Cайт Виконавця – веб-сторінка в мережі Інтернет, за адресою https://smm-kit.com.ua, яка використовується Замовником для замовлення послуг Виконавця.

1.4. Замовник – дієздатна фізична особа, яка акцептувала Публічну оферту Виконавця, викладену у цьому Договорі та яка замовляє послуги Виконавця.

1.5 Виконавець - дієздатна фізична особа (група фізичних осіб), яка надає послуги Замовнику.

1.6 Штучне просування (накрутка) - штучне просування розміщеного Замовником на сторонньому Інтернет-ресурсі (соціальній мережі або соціальному сервісі) контенту, штучне створення інтересу користувачів того чи іншого ресурсу до контенту Замовника розміщеного на певному ресурсі з метою залучення та/або збільшення вподобань, користувачів тощо.

1.7. Акцепт – повне, безумовне та беззастережне прийняття Замовником умов визначених Офертою без будь-яких виключень, обмежень та застережень згідно із частиною 2 статті 642 Цивільного кодексу України.

Акцепт може бути здійснений наступним способом:

- перерахуванням грошових коштів на банківський рахунок Виконавця в якості оплати за відповідні послуги Виконавця;

1.8. Правила надання відповідних Послуг – умови надання Послуг, які обираються Замовником в рамках цього Договору, є його невід’ємною частиною та є єдиним джерелом врегулювання всіх відносин між Замовником та Виконавцем, що виникають в процесі надання Послуг.

1.9 Служба підтримки сервісу - сервісна структура, призначена для вирішення проблем Замовника з приводу послуг Виконавця. Служба підтримки здійснює комунікацію із Замовником через інтернет-ресурси, або у форматі телефонного дзвінка:

- e-mail: supp.elon.smm@gmail.com

- Telegram: @elon_smm

- Instagram: https://www.instagram.com/elon_smm/

1.10 Чек про оплату послуги - розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції. З моменту перерахування грошових коштів Замовником на банківський рахунок Виконавця - Договір акцептований.

Терміни не зазначені в тексті цього Договору підлягають тлумаченню відповідно до чинного законодавства України та/або тлумачення такого терміну в мережі Інтернет.

2. Предмет договору та порядок його укладення

2.1 Ця Публічна оферта (Договір) визначає особливості надання Виконавцем послуг Замовнику.

2.2 Перед акцептуванням Договору, Замовник детально ознайомлений з його положеннями.

2.2 Договір вважається акцептований Замовником після перерахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця в якості оплати за відповідні послуги Виконавця шляхом натиску Замовником на кнопку “оплатити замовлення”

2.3 Після акцептування Замовником Договору - Замовник погоджується на його умови.

2.4 Акцептована Публічна оферта (Договір) породжує взаємні права та обовʼязки Сторін.

3. Послуги Виконавця

3.1 Виконавець надає послуги із штучного просування контенту, який розміщений Замовником на сторонньому Інтернет-ресурсі (соціальній мережі або соціальному сервісі). Виконавець штучно створює інтерес користувачів того чи іншого ресурсу до контенту Замовника розміщеного на певному ресурсі з метою залучення та/або збільшення вподобань, користувачів тощо.

3.2 Вид та обсяг послуг, які надає Виконавець розміщуються на сайті Виконавця – веб-сторінки в мережі Інтернет, за адресою https://elon-smm.com.ua , яка використовується Замовником для замовлення послуг Виконавця.

3.3 Сайт Виконавця є основним способом замовлення послуги Замовником, а також основним джерелом ознайомлення Замовником із послугами Виконавця.

3.4 Виконавець не надає послуги з просування контенту Замовника еротичного, порнографічного характеру, а також контенту рекламного характеру, спрямованого на спонукання користувачів мережі Інтернет до придбання/споживання/використання/зберігання/незаконного обігу наркотичних та/або психотропних речовин, зброї, алкогольних напоїв, тютюнових виробів , послуг магів, чарівників, ворожок, спортивних тоталізаторів, азартних ігор, партнерських програм, а також інших речей (засобів, виробів, препаратів, продуктів) обіг яких обмежений або заборонений чинним законодавством;

3.5 Виконавець має право відмовити Замовнику у штучному просуванні контенту, якщо вважає, що цей контент може порушувати права інших осіб або є сумнівним, тобто, створеним для отримання прибутку незаконними способами;

3.6 Виконавець надає послугу Замовнику у повному обсягу з урахуванням особливостей штучного типу просування, а саме можливість 5% списань, які є нормою для такого типу просування та мінімізують ризик блоку контенту Замовника.

3.7 Виконавець надає послуги точно відповідно до цього Договору. Етапи надання послуг є технологічними процесами. На стадії надання послуг не допускається зміна їхнього способу, обсягу та/або режиму оплати.

3.7 У випадку питань, чи проблем із отримання послуг Замовником - на сайті Виконавця розміщені актуальні способи звʼязку із службою підтримки сервісу, зазначені у п.1.9

3.8 Виконавець встановлює 30-ти денний термін гарантії на послуги, які Виконавець надає. Термін гарантії обчислюється з моменту оплати Замовником послуги на Сайті Виконавця.

4. Права та обов’язки Сторін

4.1 Виконавець має право:

4.1.1 Надати (надавати) послуги Замовнику як особисто, так і із залученням третіх осіб без отримання додаткового схвалення Замовника з цього приводу;

4.1.2 В односторонньому порядку збільшити термін надання послуг у разі наступних обставин:

- технічні проблеми сервісу на якому розміщено контент Замовника;

- нововведення/оновлення у соціальній мережі та/або соціальному сервісі, що перешкоджають просуванню контенту;

- зміна алгоритмів роботи соціальної мережі та/або соціального сервісу, що перешкоджають просуванню контенту.

- тимчасові технічні затримки через зміни в механізмі сервісу

4.1.3 Відмовити Замовнику у штучному просуванні контенту, якщо вважає, що цей контент може порушувати права інших осіб або є сумнівним, тобто, створеним для отримання прибутку незаконними способами;

4.2 Виконавець зобовʼязаний:

4.2.1 Надати замовлені Замовником послуги у повному обсязі, з урахуванням особливостей щодо обсягу, зазначених в пункті 3.6 Договору.

4.2.2 В межах 30-ти денного терміну гарантії на послуги Виконавця, що зазначено в п.3.8 - Виконавець зобовʼязаний сприяти технічній підтримці Замовника та здійснювати усунення неполадок, що виникають(виникли) в цей період (30 днів).

4.2.3 Якщо Виконавець не дотримався умов цього Договору, в контексті вчасного надання послуги, а саме протягом 300 хвилин з моменту надходження на банківський рахунок Виконавця коштів за послугу від Замовника - Виконавець зобовʼязаний виконати її, або за проханням Замовника повернути сплачені за послугу кошти.

4.2.4 Якщо Виконавець в односторонньому порядку збільшив термін надання послуг через обставини зазначені в 4.1.2 - Виконавець не зобовʼязаний повертати сплачені кошти Замовником. Фактом доведення настання таких обставин є текстове повідомлення Служби підтримки сервісу через способи звʼязку, зазначені в п.1.9.

4.2.5 При видаленні (блокуванні) контенту Замовника самим Замовником та/або третіми особами, та його подальшому відновленні, Виконавець має право в односторонньому порядку призупинити надання послуг та/або збільшити термін їх надання на період часу, необхідний для усунення несприятливих наслідків, спричинених цими обставинами або відмовитися від подальшого надання послуг Замовнику (виконання Договору) без повернення Замовнику сплачених ним коштів;

4.2.6 Виконавець зобов'язується не вчиняти в процесі надання послуг жодних дій, які можуть вплинути на репутацію Замовника.

4.3 Замовник має право:

4.3.1 Обрати вид та обсяг послуг, які пропонує Виконавець на Сайті.

4.3.2 Звернутись до Служби підтримки сервісу у випадку несвоєчасного надання послуги (24 години) та вимагати від Виконавця повернення коштів за оплачену послугу, окрім випадку настання обставин, зазначених у 4.1.2, або у випадку усунення неполадок в гарантійний період (30 днів з моменту оплати послуги).

4.4 Замовник зобовʼязаний:

4.4.1 Внести плату за замовлену послугу у повному обсязі, після чого він автоматично погоджується на умови цього Договору.

4.4.2 Не видаляти контент на час надання послуг без погодження з Виконавцем протягом усього строку дії Договору

4.4.3 Залишити дійсне посилання на контент для просування його Виконавцем. Такий контент повинен бути доступним для виконання зобовʼязань Виконавцем протягом усього терміну дії цього Договору. У випадку, якщо посилання є недійсним - Виконавець не несе відповідальності за ненадання послуг, адже таке ненадання відбулось не з вини Виконавця, а з порушень Замовником умов даного Договору.

4.4.4 Здійснювати замовлення послуг у Виконавця виключно з корисних мотивів. Використовувати сервіс за призначенням, а саме для просування свого особистого контенту, не шкодячи при цьому інших особам.

4.4.5 Для доведення факту замовлення послуги Замовником у Виконавця - Замовник зобовʼязаний надати чек про оплату послуги у Виконавця. Якщо такий факт не встановлено - особа не є субʼєктом даного Договору, а отже на неї не поширюються зобовʼязання Виконавця.

4.5 Якщо невиконання Замовником положень пунктів 3.4, 3.5, 4.2.5, 4.4.2, 4.4.3 Договору призведе до неможливості надання послуг Виконавцем та Замовник не повідомив Виконавця про настання зазначених обставин, зобов'язання Виконавця за цим Договором вважаються виконаними, а сплачені Замовником кошти за надання послуг, що не підлягають поверненню.

4.5 Фактом настання обставин зазначених у п. 4.1.2 є текстове повідомлення Служби підтримки сервісу через способи звʼязку, зазначені у п.1.9

5. Оплата послуг, порядок оплати та строки надання послуг

5.1 Види, обсяг та вартість послуг Виконавця вказані на Сайті Виконавця у розділах “Послуги Instagram”, “Послуги Telegram”, Послуги “Tik tok”

5.2 Послуга вважається сплаченою з моменту надходження грошових коштів на банківський рахунок Виконавця в якості оплати за відповідні послуги Виконавця шляхом натиску Замовником на кнопку “оплатити замовлення”. Після оплати послуги Замовником він стає субʼєктом цього Договору, а отже Сторони наділяються зобовʼязаннями, зазначеними в розділі 4 цього Договору.

5.3 Виконавець приступає до надання послуг Замовнику з моменту зарахування коштів на банківський рахунок Виконавця. Для оплати Замовник повинен вказати необхідні дані.

5.4 Замовник несе самостійну відповідальність за несанкціоновану оплату своїх рахунків послуг Виконавця третіми особами.

5.5 Строк надання послуг визначається особливостями виду та обсягу послуги, соціальної мережі, де Виконавець штучно просуває контент Замовника. Строки надання послуг зазначені на Сайті Виконавця, середній термін запуску замовлення 300 хвилин з моменту надходження коштів на банківський рахунок Виконавця.

5.6 Замовник ознайомлений з умовами Договору, в контексті п. 4.1.2., та згідний на збільшення терміну надання послуги у випадку настання таких випадків.

6. Відповідальність Сторін

Сторони Договору несуть взаємну відповідальність за невиконання або неналежне виконання прийнятих на себе за цим Договором зобов'язань відповідно до чинного законодавства України та умов цього Договору.

Спори, що виникають - Сторони зобов'язуються вирішувати шляхом письмових переговорів та дотримання обов'язкового претензійного порядку, а при недосягненні угоди, спір передається на розгляд суду за місцем знаходження Виконавця, якщо інше прямо не передбачено чинним законодавством.

Спір можна вирішити в межах Арбітражному Суду, суперечка передається в руки Арбітражного Суду за місцем перебування Виконавця. При надсиланні Замовником претензії на адресу Виконавця, Замовник зобов'язаний додати до неї документи, що обґрунтовують суть претензії. Претензії надсилаються лише письмово.

7. Обставини непереборної сили

7.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором, якщо неналежне виконання виявилося неможливим через настання обставин непереборної сили. Згідно ст. 218 Господарського кодексу України, непереборною силою є надзвичайні і невідворотні обставини за даних умов здійснення господарської діяльності.

Обставинами непереборної сили Сторони домовилися вважати зовнішні та надзвичайні події, які були відсутні під час підписання цього Договору і настали без волі та бажання Сторін. До таких обставин належать війна та військові дії, епідемії, пожежі, природні катастрофи, акти та дії органів державного управління, які унеможливлюють виконання зобов'язань за цим Договором та визнані обставинами непереборної сили;

7.2. Сторона, яка заявляє про наявність обставин непереборної сили, зобов'язана письмово повідомити іншу сторону про їх настання та передбачувану тривалість не пізніше ніж через 5 (п'ять) робочих днів з моменту їх настання. Сторона, яка не надіслала повідомлення у зазначений термін, позбавляється права посилатись на такі обставини у майбутньому;

7.3. Термін виконання зобов'язань за цим Договором продовжується на термін неможливості їх виконання внаслідок обставин непереборної сили.

8. Строк дії цього Договору

8.1. Цей договір набирає чинності шляхом акцептування Договору, а саме з моменту перерахуванням грошових коштів на банківський рахунок Виконавця в якості оплати за відповідні послуги Виконавця.

8.2. Замовник до закінчення терміну дії Договору, має право достроково припинити його дію, попередивши у тому Виконавця щонайменше як за тридцять календарних днів. При достроковому припиненні Договору з ініціативи Замовника, отримана Виконавцем плата за надання послуг у цьому випадку не підлягає поверненню навіть якщо Виконавець не встиг виконати всі зобов'язання прийняті на себе за Договором;

8.3. У разі припинення дії цього договору з будь-яких інших підстав сторони зобов'язані виконати всі зобов'язання, що виникли до цього моменту;

8.4. Договір укладається на 30 днів.

9. Конфіденційність

9.1. Сторони зобов'язуються дотримуватися конфіденційності отриманої ними одна від одної або відомої під час виконання зобов'язань за цим Договором інформації, а також знань, досвіду, ноу-хау та інших відомостей, про які спеціально обумовлено, що вони мають конфіденційний характер. Сторони зобов'язуються не розкривати та не розголошувати загалом або, зокрема, таку інформацію будь-якій третій стороні без попередньої письмової згоди іншої Сторони за цим Договором;

9.2. Вимоги пункту 8.1 не поширюються на випадки розкриття конфіденційної інформації на запит уповноважених на те органів у випадках, передбачених законом.

Загальні відомості та додаткові правила надання послуг:

Сервер, домен та всі доступні платіжні агрегатори документально оформлені.

Інтернет переповнений десятками тисяч відгуків про обмани користувачів, які звернулися до недобросовісних «просуванців контенту». Але ми не посилаємося на цю обставину для самоствердження або підняття власної репутації, а лише заявляємо про те, що Ви звернулися до професіоналів, готових допомогти в просуванні Вашого контенту.

На задоволення наших замовників, блокування та списання при накрутці контенту відбуваються в нас дуже рідко. Однак кожен, хто звертається за подібними видами послуг повинен розуміти, що накрутка це штучний процес, що епізодично припиняється соціальними мережами та соціальними сервісами при виявленні такої, оскільки вона є свого роду «вірусом» в організмі ресурсу, що не є природним для нього. Ми робимо все, щоб зробити накрутку максимально безпечною. Якщо ж списання трафіку все ж таки відбулося, то це є засобом захисту Соціальної мережі (або соціального сервісу) і вплинути на це ми на жаль не можемо. Тому важливо розуміти і усвідомлювати, що все може піти далеко не так як було задумано спочатку.

Пам'ятайте! З використанням нашого сервісу неприпустимо вести паралельну, тобто, одночасну накрутку того ж контенту за допомогою аналогічних сервісів. Ця дія збиває лічильники соціальних мереж та соціальних сервісів, також це може призвести до «бану» контенту, групи, сторінки та ін. майданчиків, а також не дозволить Вам відстежити точне виконання замовлення.

Послуги, які ми надаємо, розміщені у доступній формі на нашому сайті та не викликають двозначного тлумачення. Однак у разі неясності змісту, виду, способу, термінів виконання тощо, Ви можете звернутися за роз'ясненнями до Служби підтримки сервісу за допомогою способів звяʼзку, зазначених в п.1.9 Договору або на нашому сайті.

Послуги не вказані та/або не перераховані як доступні послуги нами не надаються.

Ми не проводимо роботу із закритими групами, профілями та іншими майданчиками. Тому якщо в процесі роботи Ви закриваєте заданий майданчик, ми автоматично припиняємо виконання Замовлення. Повернення сплачених коштів у цьому разі не здійснюється.

Замовнику забороняється змінювати адреси посилань, зазначених під час оформлення замовлення.

У випадку, якщо виконання замовлення неможливе (наприклад, через помилку Замовника на адресу посилання, або помилку при виборі послуг), замовлення надається статус "Редагується", а на електронну пошту Замовника (зазначену при оформленні замовлення) надсилається лист із зазначенням причин та способів її усунення. У разі відсутності відповіді або дій Замовника, спрямованих на усунення причин протягом двох днів, замовлення автоматично надається статус "Скасовано", а на електронну пошту Замовника надсилається відповідне повідомлення. Після скасування замовлення останній знімається з контролю та надалі не виконується. І тут слід сформувати нове замовлення.

На сайті Ви можете скористатися найнадійнішою та найбезпечнішою платіжною системою «Fondy», яка надійно захищає права покупця.

Made on
Tilda